عیب یابی Citrix و رفع مشکل سیتریکس


خانه سیتریکس ایران، خدمات پشتیبانی، نگهداری و عیب یابی سرور سیتریکس شرکت ها و سازمان ها را در قالب قراردادهای سالیانه و موردی ارایه دهد. این خدمات به دو صورت راه دور و حضوری ارایه می­گردد. قرارداد های پشتیبانی Citrix خانه سیتریکس متناسب با تعداد کاربران دورکار ارگان های مختلف تنظیم می گردد و به لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه اند.

 در حال حاظر واحد پشتیبانی خانه سیتریکس، خدمات پشتیبانی سیتریکس خود را به بیش از 200 مشتری در سرتاسر ایران ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به ارگان هایی چون حوزه هنری وزارت ارشاد، امداد امام (ره)، صحت، ایلیا استیل، توسعه صنایع ریلی ایران، گروه صنعتی سپاهان، ایریکو، بانک پارسیان و سندن ایرانیان و .... نام برد.

تیم فنی سیتریکس خانه سیتریکس از کارشناسان متخصص و مجربی تشکیل شده است که سابقه و تجربه ارزشمندی در حوزه نصب و استقرار، پیکربندی، پشتیبانی و عیب یابی محصولات گوناگون شرکت سیتریکس برخوردار می باشند و سال هاست به عنوان اولین مرکز و مرجع سیتریکس در ایران، خدمات مجازی سازی در حوزه نرم افزار را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می دهد. درجه بالای رضایت مشتریان ما از خدمات پشتیبانی این مجموعه، گواهی بر این مدعاست.

کارشناس سیتریکس، رفع خطا در سیتریکس، عیب یابی Citrix، پرینتر سیتریکس، خطاهای سیتریکس، پشتیبانی سیتریکس، پشتیبانی citrix، ، مشکل در citrix, رفع مشکل سیتریکس, سیتریکس بدون مشکل پرینت