اپل مرکز جدیدی برای ارائه خدمات پشتیبانی به کسب و کار‌ها تاسیس کرد


همکاران سیستم- شرکت اپل چهارماه پس از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت IBM در زمینه عرضه خدمات کسب و کار، مرکز پشتیبانی جدیدی برای عملی کردن این قرارداد تاسیس کرده است. به گزارش وب‏سایت citeworld، شرکت اپل بخش جدیدی به نام AppleCare for Enterprise تاسیس کرده است که در آن قرار است راهکارهای کسب و کار شرکت IBM را عرضه کند. دو شرکت اپل و IBM چهار ماه قبل قرارداد توافقی امضا کردند که به موجب آن اپل پذیرفته است راهکارهای عرضه شده از سوی IBM در حوزه فناوری داده‏‌های کلان و تحلیل‏‌گر‌ها را بر روی آیفون و آیپد خود عرضه کند.
بر اساس این گزارش، شرکت IBM نیز به موجب این قرارداد قصد دارد بیش از ۱۰۰ نرم‏‌افزار تحت سیستم عامل iOS برای شرکت‏‌ها و سازمان‏‌های مشتری خود طراحی کند. شرکت IBM مجموعه این نرم‌‏افزار‌ها را IBM MobileFirst نامیده است.
شرکت اپل در این بخش همچنین قرار است به کسب و کارهایی که خدمات پشتیبانی اپل را خریداری یا آیفون‏‌ها و آیپدهای معیوب خود را تعویض می‌‏کنند، خدمات ویژه‏‌ای عرضه کند. اپل اعلام کرده است عملیات تعویض را در عرض یک روز برای کسب و کارهای مشتری خود انجام خواهد داد. شرکت IBM نیز یک روز بعد در زمینه راه‏‌اندازی راهکارهای خود بر روی این ابزار‌ها به کسب و کار‌ها کمک خواهد کرد.
به نظر می‌‏رسد بار اصلی عرضه خدمات پشتیبانی در این زمینه بیشتر بر عهده اپل باشد. پشتیبانی‏‌های آی تی مورد نیاز کسب و کار‌ها از جانب اپل ارائه خواهد شد. حتی اگر مشکلات کسب و کارهای کاربر به راهکار‌ها و نرم‏‌افزارهای شرکت IBM مربوط باشد، باز هم اپل پاسخگوی آن‌ها خواهد بود. البته IBM هم در این همکاری سهيم خواهد بود، اما ظاهراً مسئولیت اصلی در عرضه این خدمات با اپل است.

ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین سیتریکس citrix xenapp online support