KPI, اندازه گیری عملکرد بخش فناوری اطلاعات ITITIL با استفاده از KPI شاخص عملکرد کلیدی برای اندازه گیری عملکرد بخش فناوری اطلاعات IT، عمل می کند که KPI در جهت نظارت بر پیشرفت، ارزیابی راه های پر پیچ و خم و مشکلات سپری شده و بهبود مستمر خدمات نظارت دارد. KPI با ورودی ها و یا خروجی ها به منظور پیگیری زمان پاسخ سنجیده می شود. ITIL یک چارچوب است و یک کتاب قانون ثابت نیست. به شرایط بستگی دارد و لازم است در قراردادهای پشتیبانی این موارد در نظر گرفته شود .
خدمات مشاوره IT و فناوری اطلاعات مهندسی شبکه پال نت |