شرکت اینسایتلی راهکار CRM خود را با راهکارهای ذخیرش ابری و حسابداری آنلاین یکپارچه کردهمکاران سیستم- شرکت اینسایتلی (Insightly) که راهکارهای مدیریت ارتباط با
مشتری برای کسب و کارهای کوچک عرضه میکند، محصولات خود را با راهکارهای
حسابداری آنلاین کوئیک بوک و راهکارهای ذخیرش ابری دراپ باکس و باکس
یکپارچه کرده است.به گزارش وبسایت destinationcrm،
شرکت اینسایتلی راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را با راهکارهای
اشتراک فایل و ذخیرش ابری دراپباکس و باکس یکپارچه کرده است. این شرکت
همچنین امکان دسترسی کاربران محصول خود را به خدمات حسابداری آنلاین کوئیک
بوک (Quickbooks Online) فراهم کرده است. شرکت اینسایتلی افزایش تقاضای
مشتریان را عامل یکپارچهسازی این راهکارها اعلام کرده است. آنتونی اسمیت، مدیر عامل شرکت اینسایتلی در این باره گفته است: ما پیش از این راهکار خود را با خدمات ذخیرش ابری گوگل درایو یکپارچه کرده بودیم که کاربران از طریق آن میتوانستند فایلهای خود را به اشتراک بگذارند. این یکپارچهسازی از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار شد. آنها میخواستند فایلهای ذخیره شده در گوگل درایو خود را با پروفایل مشتریانشان یکپارچه کنند. تقاضاهای زیاد دیگری هم از سوی کاربرانی داشتیم که از دیگر سیستمهای ذخیرش ابری استفاده میکردند. بر اساس این گزارش، اگرچه شرکت اینسایتلی کسب و کارهای کوچک را به عنوان گروه هدف راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود تعیین کرده است، اما بخش زیادی از کسب و کارهای مشتری این راهکار بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر را در استخدام خود دارند. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته است راهکار خود را با خدمات ذخیرش ابری باکس که بیشتر از سوی کسب و کارهای بزرگتر مورد استفاده قرار میگیرد، یکپارچه کند. خدمات پردازش ابری دراپباکس نیز از این جهت مورد توجه اینسایتلی قرار گرفته است که بیشتر مورد استفاده کسب و کارهای کوچک قرار میگیرد. یکپارچگی این راهکار با خدمات حسابداری آنلاین کویئک بوک شرکت اینفور نیز به کسب و کارهای کاربر اجازه میدهد بدون اینکه لازم باشد دادههای خود را دوباره وارد محیط این خدمات کنند و یا با حساب کاربری جداگانهای وارد آن شوند، از طریق گزینهای که در محیط برنامه شرکت اینسایتلی پیشبینی شده است، به قابلیتهای این خدمات دسترسی داشته باشند. |