افتتاح مرکز سرویس همکاران سيستمشرکت همکاران سیستم همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد. به گزارش ایتنا در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاريخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، در محل مركز مطالعات بهرهوری و منابع انسانی برگزار شد، این شركت از پوشش کامل سود خالص پیشبینی شده خبر داد. همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازاء هر سهم را نیز تصویب کرد. در اين جلسه كه با حضور ۲۲/۹۳ درصد از سهامداران، نمايندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسي بيات رايان برگزار شد، اعلام شد كه سود نقدي سهامداران، از روز دوشنبه ۱۹ خرداد قابل دريافت است. رشد تصاعدي فروش محصولات جديد همكاران سيستم هيئت مديره همكاران سيستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جديد همكاران سيستم در بازار را، نشان از پتانسيل بالاي آنها و انتخاب صحيح بازار هدف دانست. راهكاران همكاران سيستم، كه محصول استراتژيك اين شركت براي شركتهاي بزرگ و متوسط است، در سال ۹۲ رشد فروشي معادل ۲.۵ برابر را نسبت به سال ۹۱ تجربه كرده است. همچنين سپيدار همكاران سيستم كه محصول شركت براي بازارهاي كوچك است، توانست از مرز ۶۰۰۰ مشتري در سال ۹۲ عبور كرده و به رشد فروشي معادل ۲ برابر سال ۹۱، دست پيدا كند. علاوه بر اين، «دشت همكاران سيستم» نيز كه ويژه اصناف و فروشگاههاست، در سال ۹۲ ورود موفقي به بازار را تجربه كرد. اهم برنامههاي همكاران سيستم براي سال ۹۳ در گزارش هيئت مديره همكاران سيستم به مجمع، ارتقاء سطح رضايت مشتريان، حرفهايگري و كيفيت محصولات و خدمات و همچنين افزايش درآمد گروه از محل محصولات جديد جزو اهم برنامههاي اين شركت در سال ۹۳ اعلام شد. گفتني است بر اساس گزارش فوق، درآمد عملياتي پيشبيني شده براي سال ۹۳، با ۳۳% افزايش نسبت به سال ۹۲، معادل ۸۸.۵ ميليارد تومان خواهد بود. در اين ميان، ۵۲% از درآمد فروش همكاران سيستم در ۹۳، از محل محصولات جديد اين شركت تامين خواهد شد.
افتتاح مرکز سرویس مدرن همکاران سیستم در
همین حال شركت همكاران سيستم، همزمان با برگزاري مجمع عمومي و طي يك نشست
خبري، از افتتاح مركز سرويس جديد اين شركت براي ارائه خدمات پشتيباني به
مشتريان استان تهران خبر داد.مهدي اميري، مدير عامل شركت همكاران سيستم، در اين نشست گفت: «همكاران سيستم، براي ارتقاء سطح رضايت مشتريان، گامهاي زيرساختي بزرگي را در سال ۹۲ برداشته است كه انتظار ميرود نتايج آن در سال ۹۳ مشاهده شود. با توسعه يك ابزار استاندارد و قوي در تمامي شركتهاي ارائه كننده خدمات پشتيباني، پايش مستمر مشتريان و برنامهريزي براي بهبود كيفيت ارائه خدمات به آنها امكان پذير شده است. با استفاده از اين زيرساخت، تاريخچه سرويسها و درخواستهاي مشتريان قابل رديابي و تحليل است.» مدير عامل همكاران سيستم، ضمن معرفي ويژگيهاي مركز سرويس جديد همكاران سيستم، افزود: «طراحي مركز سرويس همكاران سيستم كه در ساختمان جديد اين شركت، آغاز به كار كرده است، با نگاه به مدل شركتهاي بزرگ نرمافزاري دنيا انجام شده و از استانداردهاي خاص اين حوزه تبعيت ميكند.» گفتني است با افتتاح مركز سرويس همكاران سيستم در تهران، ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان همكاران سيستم در اين استان، به صورت متمركز و از طريق اين مركز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر ۱۱۰ نفر از كارشناسان همكاران سيستم در اين مركز به صورت تخصصي و متمركز، مشغول ارائه خدمت به مشتريان هستند.» |