نگران ارتباط با سامانه مدیریت ارتباط با مشتری خود نباشیداز هر جای دنیا با سیتریکس به CRM خود متصل شویدمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشاره به شیوه، استراتژی ها و فناورهایی است که شرکت برای مدیریت و تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات مشتری و داده در طول چرخه حیاط مشتری، با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان و کمک در حفظ مشتری به کار گرفته می شود. این سیستم شامل تدوین اطلاعات مربوط به مشتریان و یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت اتلاق می شود که می تواند شامل وب سایت آن شرکت، تلفن، چت زنده، پست الکترونیکی، بازاریابی مواد و رسانه های اجتماعی باشد. سیستم CRM همچنین می تواند شامل اطلاعات دقیق مشتری، تاریخ خرید، فاکتورهای مشتری، ترجیحات خرید و نگرانی ها و توضیحات در مورد مشتری، باشد. یکی از دغدغه های بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ که نمایندگی های مختلف در نقاط مختلف دارند ارتباط برقرار کردن با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است Citrix به عنوان راه حلی مطمئن برای برقراری ارتباط بین شما و رزومه مشتریان، در دستان شماست. خانه سیتریکس ایران با داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده در زمینه مجازی سازی برنامه، دسکتاپ و سرور آماده ارائه خدمات به سازمان ها، ارگان ها، شرکت های کوچک و بزرگ است. لایسنس های معتبر و Live Time نرم افزار سیتریکس را از خانه سیتریکس دریافت نمائید. |