راهکارهای پیشبرد کسب و کار

يکشنبه 16 اسفند 1394


راهکارهای جدید برای پیشبرد کسب و کار



1- درک واقعی مشتریان 

مانند هر رابطه انسانی دیگر، درک و شناخت مشتری مانند یک تعهد است. شناخت، تحلیل و تفسیر رفتار مصرف‌کننده در هر دقیقه از وظایف مشاورین در راستای محور مشتری مداری خواهد بود.

2- ارائه یک تجربه برتر

بازاریابی، فروش، پشتیبانی، خدمات نقش مهمی در رونق کسب و کار دارد اما نکته ای مهمتر از آن وجود دارد و آن مدیریت در برخورد با مشتری است.

 
راه حلهای پیشبرد کسب و کار | راههای دور کاری | citrix

3- پیاده سازی فرآیندها و هدایت

شکست در بوجود آوردن نحوه به‌ کار گرفتن بخش‌های مختلف سازمان از تکنولوژی و چگونگی به خدمت گرفتن آن ممکن است منجر به اتفاقاتی در سازمان شود که به سردرگمی و مانعی برای تشخیص پیشرفت تبدیل شود.

4- استفاده از بهترین مقیاس ها برای پیشرفت

فناوری در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یک مسیر برای پیشرفت است. توانایی نظارت، پیگیری و مدیریت تاثیر سرمایه‌گذاری‌ها اثر بسیاری در طی مسیر برای پیشبرد اهداف یک سازمان دارد.

5- گزینش فناوری بازاریابی مناسب

ارائه یک مسیر رضایت بخش برای مشتری مستلزم به روز رسانی در زمینه فناوری اطلاعات است که می‌تواند این روند پیشرفت را تضمین نماید، تعاملات را شخصی‌سازی کند و فعالیت‌های مختلف را هماهنگ کند.


صفحه اصلی | درباره ما | خدمات | دانلود | مشاوره | ارتباط با ما
باز نشر مطالب صرفا با ذکر نام خانه سیتریکس ایران مجاز می‏باشد
کلیه حقوق این سایت برای شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان محفوظ می باشد
Copyright © 2012 Persian Ancient Network Co. Group Telegram Channel: @palnetgroup