نگران ارتباط با سامانه مدیریت ارتباط با مشتری خود نباشید

چهارشنبه 12 آبان 1395


از هر جای دنیا با سیتریکس به CRM خود متصل شوید


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشاره به شیوه، استراتژی ها و فناورهایی است که شرکت برای مدیریت و تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات مشتری و داده در طول چرخه حیاط مشتری، با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان و کمک در حفظ مشتری به کار گرفته می شود. این سیستم شامل تدوین اطلاعات مربوط به مشتریان و یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت اتلاق می شود که می تواند شامل وب سایت آن شرکت، تلفن، چت زنده، پست الکترونیکی، بازاریابی مواد و رسانه های اجتماعی باشد. سیستم CRM همچنین می تواند شامل اطلاعات دقیق مشتری، تاریخ خرید، فاکتورهای مشتری، ترجیحات خرید و نگرانی ها و توضیحات در مورد مشتری، باشد.

سامانه مدیریت ارتباط | مدیریت ارتباط با مشتری | با سیتریکس به CRM | لایسنس های معتبر سیتریکس | نرم افزار سیتریکس | خانه سیتریکس

یکی از دغدغه های بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ که نمایندگی های مختلف در نقاط مختلف دارند ارتباط برقرار کردن با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است Citrix به عنوان راه حلی مطمئن برای برقراری ارتباط بین شما و رزومه مشتریان، در دستان شماست. خانه سیتریکس ایران با داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده در زمینه مجازی سازی برنامه، دسکتاپ و سرور آماده ارائه خدمات به سازمان ها، ارگان ها، شرکت های کوچک و بزرگ است. لایسنس های معتبر و Live Time نرم افزار سیتریکس را از خانه سیتریکس دریافت نمائید.



صفحه اصلی | درباره ما | خدمات | دانلود | مشاوره | ارتباط با ما
باز نشر مطالب صرفا با ذکر نام خانه سیتریکس ایران مجاز می‏باشد
کلیه حقوق این سایت برای شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان محفوظ می باشد
Copyright © 2012 Persian Ancient Network Co. Group Telegram Channel: @palnetgroup