نگران ارتباط با سامانه مدیریت ارتباط با مشتری خود نباشید

چهارشنبه 12 آبان 1395


از هر جای دنیا با سیتریکس به CRM خود متصل شوید


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشاره به شیوه، استراتژی ها و فناورهایی است که شرکت برای مدیریت و تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات مشتری و داده در طول چرخه حیاط مشتری، با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان و کمک در حفظ مشتری به کار گرفته می شود. این سیستم شامل تدوین اطلاعات مربوط به مشتریان و یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت اتلاق می شود که می تواند شامل وب سایت آن شرکت، تلفن، چت زنده، پست الکترونیکی، بازاریابی مواد و رسانه های اجتماعی باشد. سیستم CRM همچنین می تواند شامل اطلاعات دقیق مشتری، تاریخ خرید، فاکتورهای مشتری، ترجیحات خرید و نگرانی ها و توضیحات در مورد مشتری، باشد.